شرايط تكميل ظرفيت آزمون استخدامي پالايش و پخش اعلام شد
chemical Engineering Students
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : سید مرتضی حسینیان
اسماعيل اميري در گفتگو با پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نفت(MOP)، در تشريح روند آزمون استخدامي آن شركت كه در تير ماه سال گذشته با موفقيت برگزار گرديد، اعلام كرد: مجوز جذب و استخدام اين شركت براي نيروي انساني مورد نياز جهت مناطق و نواحي عملياتي به ويژه شركت‌هاي پالايش نفت امام خميني(ره) شازند، آبادان، بندرعباس، لاوان، تبريز و كرمانشاه به تعداد 587 نفر بوده است.
وي در اين رابطه توضيح داد: مراحل استخدامي پذيرفته‌شدگان مطابق با ضوابط و دستوالعمل جذب و پذيرش نيروي انساني صنعت نفت مشتمل بر آزمون‌هاي كتبي و روانشناختي و مصاحبه فني و تخصصي نيمه دوم سال 1390 با اهتمام ويژه انجام پذيرفته و با جديت در حال انجام است.
اميري با بيان اينكه 98 نفرافراد واجد شرايط پذيرفته شده پيش از تعطيلات نوروزي به شركت پالايش نفت امام خميني(ره) شازند معرفي و بقيه نفرات به تعداد 147نفر پس از تعطيلات به‌ترتيب به شركت‌هاي پالايش نفت امام خميني شازند(ره)، تبريز، بندرعباس، لاوان و آبادان جهت اشتغال به‌كار و شروع دوره كارآموزي معرفي شده‌اند.
به گفته وي از سوي ديگر بقيه نفرات به تعداد 342 نفر نيز پس از اعلام نظر هسته گزينش و طب صنعتي حداكثر تا پايان ارديبهشت ماه سال‌جاري به شركت‌هاي ذيربط معرفي خواهند شد.

مدير توسعه منابع انساني شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران در خصوص تسهيلات در نظر گرفته شده براي انجام مراحل طي صنعتي داوطلبان يادآور شد: با توجه به زمان صرف شده براي انجام معاينات پزشكي كه حداقل آن دو روز است، به منظور كاهش هزينه‌هاي رفت و آمد داوطلبان با توجه به پراكندگي محل سكونت آنان و با هدف تسهيل و تسريع فرآيند انجام كار در سه حوزه تهران، شيراز و اهواز، معاينات طب صنعتي انجام مي‌پذيرد.
وي در خصوص تكميل ظرفيت مجوز استخدامي افزود: چنانچه به‌دليل عدم نظر مثبت طب صنعتي و هسته گزينش و همچنين انصراف، افرادي از چرخه استخدام خارج شوند، بر اساس اولويت و تقدم امتيازات از نفرات ذخيره جهت تكميل ظرفيت استفاده خواهد شد كه در خرداد ماه سال جاري در صورت نياز موضوع از طريق سايت ثبت نام اعلام خواهد شد.

مدير توسعه منابع انساني شركت ملي پالايش و پخش در خصوص جذب فارغ‌التحصيلات ممتاز دانشگاهها و مراكز آموزش عالي عنوان كرد: در اسفند ماه سال گذشته با تعداد 137 نفر از ايشان در رشته‌هاي مختلف تحصيلي با اولويت رشته‌هاي فني – مهندسي و حقوق جهت شركت‌هاي تابعه مصاحبه فني / تخصصي به عمل آمد كه از اين تعداد 44 نفر با توجه به امتيازات كسب كرده، پذيرفته شدند؛ اين افراد هم‌اكنون براي انجام مراحل استخدامي به هسته گزينش و طب صنعتي معرفي شده‌اند كه نهايتاً تا پايان خرداد ماه جهت اشتغال به‌كار به شركت‌هاي ذيربط معرفي خواهند شد.

منبع: وزارت نفت



|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: اخبار و اطلاعات مهندسی شیمی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به نام خالق یکتا با سلام این سایت با هدف کمک رسانی و ارتقای سطح مهندسان شیمی ایجاد شده. امیدواریم با نظرات و بیشنهادهایتان ما را در ارتقای سایت همراهی کنید